СЕМИНАР "КАЙДЗЕН" – ӨНДІРІСТІ ҮЗДІКСІЗ ЖАҚСАРТУ ЖҮЙЕСІ

Вест Дала компанияда Кайдзен, кәсіпорындарда жүзеге асыруда нақтылы табысқа қол жеткізетін және нақты экономикалық тиімділікті беретін – өндірістік және әкімшілік процестерді жетілдіру бойынша ұсыныстарды беру жүйесін енгізу бойынша оқу болып өтті. Кайдзен екі иероглифтен тұрады: «КАЙ» «өзгеріс» деген ұғымды білдірсе, «ДЗЕН» «жақсылыққа» деген ұғымды білдіреді, яғни екеуі қосылып «үнемі жақсарту» деген мағына береді.

Кайдзен (kaizen) – бұл ұйымның жұмысын жақсартудың бір түрі. Бұл термин Жапонияда пайда болды және сапа мен басқару жүйесін арттыруға алып келетін өзара байланысты әрекеттердің жүйесі деген дегенді білдіре бастады. Қазіргі таңдағы түсінікте Кайдзен – бұл сапаны, технологияны, процестерді, корпоративтік мәдениетті, еңбек өнімділігін, сенімділікті, көшбасшылықты және Компанияның қызметінің басқа да аспектілерін үздіксіз жақсарту жүйесі дегенді білдіреді.

Кайдзен жүйесінде ең басты назар қызметкерлер құрамына бағытталады, өйткені қызмет көрсетудің «сапасы» қызметкерлерге байланысты болады. Бұл жүйе жақсарту процесіне әрбір қызметкердің – жоғарғы топтағы басшыдан бастап қатардағы қарапайым қызметкерді тартады.

Ұйымның кез келген қызметкері тұрақты түрде аздаған жақсартулар ұсынады. Ұсыныстар ай немесе жылына эпизодты түрде емес, керісінше тұрақты түрде болып отырады. Көп жағдайда ауқымды сипатта емес, аздаған жетілдірулер болып табылады. Кайдзен – жүйесінің мәні де осында – көпке аздаған өзгерістер арқылы сапаның нақты үлкен өзгерісіне алып келу.

Жақсарту бойынша қызметкерлердің енгізетін өзгерістері, мысалы өндірістік немесе маркетингтік болып нақты бір салалармен шектелмейді. Кайдзен жақсартуға қол жеткізуге мүмкіндік бар жердің бәрінде өзгеріс енгізуге негізделген.

Көптеген кәсіпорындар өндірісті жаңғыртуға құралдар іздейді, ал бірақ сол құралдар кей жағдайларда сол кәсіпорынның өз ішінде болып жатады. Өнертапқыштық ұсыныстар бар, сондай-ақ шығынды азайтып және сапаны арттыруға жәрдемдесетін және сонымен бірге жүзеге асыруда үлкен материалдық шығындарды талап етпейтін Кайдзен-ұсыныстар бар. Біздер Кайдзен жүйесін ұстануға дайынбыз, өйткені өзіміздің қызметкерлеріміздің ұсыныстары мен идеяларына оң көзбен қараймыз, өйткені біздің кәсіпорынның өндірістік мәдениетінің деңгейін солар анықтайды.

  

Толығырақ:

Өткен жылдың қыркүйек айынан бастап Х. Досмұхамедов атындағы Атырау университетінде қалдықтарды басқару бойынша оқу бағдарламасы жүзеге асырылып келеді.

West Dala компаниясы 2009–2010 және 2011–2012 жылы туған жасөспірімдер арасында өткен облыстық ашық бокс турниріне демеушілік көрсетті.

West Dala компаниясының еріктілері «Атамекен Эко» қоғамдық қоры ұйымдастырған экологиялық акцияға қатысып, «Отбасы» саябағында ағаш отырғызу шарасына атсалысты. «Біздің әріптестеріміз өзге де белсенді азаматтармен бірге көшеттер отырғызып, ағаштарды әктеп, саябақты жасылдандыруға көмектесті», – дейді West Dala компаниясының тұрақты сенбілік қатысушысы Куангали Елубаев.

2025 жылғы 31 қаңтарда West Dala компаниясы Теңізде ККЖ жобасы аясындағы жұмысын аяқтады. Біздің серіктесіміз – Теңізшевройл – жобаның аяқталуына орай салтанатты жиын ұйымдастырып, үздік мердігерлерді марапаттады. Олардың қатарында Теңіздегі West Dala командасы да болды, ол күміс медальға ие болды. FGP/WPMP Talent Manager Ричард Морганның қолы қойылған Алғыс хатта бұл марапаттың айтарлықтай ықпал мен мінсіз қызмет көрсеткені үшін берілгені атап өтілді.

Биыл West Dala компаниясының нысандары халықаралық «Жер сағаты» экологиялық акциясына қайта қатысты. Акцияны қолдау мақсатында 20:30-дан 21:30-ға дейін ҚБК, ҚӨжОКП, «Теңіз», «Өзен», «Қошанай» нысандарында сыртқы және ішкі жарық көздерін өшіріп, табиғатқа ұқыпты қараудың және ресурстарды ұтымды пайдаланудың маңыздылығын еске салды.